صرفه‌جویی 70 میلیون تومانی هواشناسی سیستان و بلوچستان با برگزاری جلسات مجازی

زاهدان (پانا) - مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان عنوان کرد از زمان شروع همه گیری ویروس کرونا و محدودیت های اجتماعی اعمال شده، اکثر جلسات و نشست های حوزه اداره کل هواشناسی استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده که صرفه جویی 70 میلیون تومانی در پی داشته است.

کد مطلب: ۱۱۲۶۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
صرفه‌جویی 70 میلیون تومانی هواشناسی سیستان و بلوچستان با برگزاری جلسات مجازی

محسن حیدری در گفت و گو با پانا اظهار کرد: از اسفند سال گذشته تاکنون حدود 20 جلسه به صورت ویدئو کنفرانس در هواشناسی استان برگزار شده که صرفه جویی قابل توجهی در اعتبارات محدود ما ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه وسعت زیاد استان و دوری از پایتخت همواره هزینه‌های زیادی به هواشناسی استان وارد کرده است، افزود: سیستان و بلوچستان پهناورترین استان کشور است که فاصله زمینی شمال تا جنوب آن حدود 1200 کیلومتر است و مرکز آن با پایتخت 1500 کیلومتر فاصله دارد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: فقط برگزاری جلسه شورای اداری هواشناسی استان که چند روز قبل با حضور روسای ادارات به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد حدود 15 میلیون تومان در هزینه‌های ایاب و ذهاب، خوراک و حق مأموریت صرفه جویی در پی داشت.

حیدری خاطرنشان کرد: علاوه بر این جلسات زیادی با مدیران ارشد سازمان هواشناسی کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده که ضمن اثر بخشی بالا، برای استان‌ها هیچ هزینه‌ای در پی نداشته است.

وی در بخش دیگری به سابقه برگزاری جلسات غیرحضوری در هواشناسی استان و سازمان هواشناسی کشور اشاره کرد و گفت: حداقل از سال 1397 به بعد برگزاری جلسات ویدئو کنفرانسی در دستور کار اداره کل هواشناسی استان قرار گرفت و مورد استقبال همکاران نیز واقع شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تا پیش از سال 97 تنها جلسات غیرحضوری هواشناسی استان به کارگاه‌ها و سخنرانی‌های علمی که سازمان هواشناسی استان برگزاری می‌کرد محدود می‌شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار