مدرسه خوب ، تربیت مطلوب ، مربی محبوب ، سه مولفه اساسی برای تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است

بندر ریگ(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت مدرسه خوب ، تربیت مطلوب ، مربی محبوب ، سه مولفه اساسی برای تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است .

کد مطلب: ۱۱۲۶۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه خوب ، تربیت مطلوب ، مربی محبوب ، سه مولفه اساسی برای تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است

علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع معاونین و مربیان پرورشی و مشاوران و سرگروههای درس تفکر و سبک زندگی بندر ریگ اظهار کرد: مدرسه خوب ، تربیت مطلوب و مربی محبوب ، سه مولفه ی اصلی برای تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است.
موحدی افزود : واژه معلم در سند تحول بنیادین ، مترادف با مربی آورده شده ، یعنی همه عوامل آموزشی و پرورشی در مدرسه باید نقش تربیتی خود را ایفاء نمایند
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به نقش بی بدیل مدیران مدارس ، اشاره و افزود : 471 شهید دانش آموز استان بوشهر و 36 هزار شهید دانش آموز ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس ، محصول تربیت در تراز انقلاب اسلامی است.
در آئین تجلیل از طلایه داران تربیت منطقه بندرریگ که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و حجت الاسلام والمسلمین هاشمی منش ، امام جمعه و مسوولان آموزش و پرورش منطقه برگزار شد از جمعی از فعالان حوزه پرورشی در قالب طلایه داران تربیت، تجلیل شد.

گفتنی است پیش از تجلیل از طلایه داران تربیت ، از تعدادی از دانش آموزان حائز مقامهای برتر ورزشی این منطقه با اهدا لوح تقدیر و هدیه تقدیر و تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار