تجلیل از سه رتبه برتر بهارستان یک در کنکور سراسری 99

بهارستان یک (پانا)-طی مراسمی از 3 دانش آموز با رتبه برتر در کنکور سراسری 99 که در سطح شهرستان بهارستان حائز رتبه شدند،در مصلی نمازجمعه شهر گلستان، تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از سه رتبه برتر بهارستان یک در کنکور سراسری 99

در این مراسم که با حضور امام‌جمعه بخش گلستان، مدیر آموزش‌ و‌ پرورش ناحیه یک بهارستان ، فرمانده‌ سپاه بهارستان ،مسئولان شهرستان ، معلمان ، خانواده‌ها و دانش‌آموزان گلستانی برگزار شد؛ کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، تمامی دانش آموزانی که حائز رتبه برتر کنکور سال 99 در ناحیه یک بهارستان شدند را از افتخارات ارزشمند این شهرستان خواند و گفت: با وجود ویروس منحوس کرونا و سختی‌هایی که میتوانست مانع پیشرفت آنها شود، دانش‌آموزان بهارستانی بار دیگر با علم و توانمندی خود، به کشور نشان دادند که هیچ مشکلی نمی‌تواند جلوی پیشرفت آنها را بگیرد.

در جریان برگزاری این مراسم در مصلی بخش گلستان ، از سه دانش‌آموز با رتبه‌های برتر به نام مهدی نسودی (رتبه 6 انسانی و رتبه 57 زبان انگلیسی)،علی رضایی (رتبه 24 انسانی) و محمد زمانی(رتبه 69 ریاضی) با اهدای لوح‌تقدیر و کارت‌هدیه، تقدیر بعمل آمد.

در پایان این مراسم،حجت الاسلام والمسلمین نورپور امام‌چمعه بخش گلستان،از زحمات و تلاش‌های مدیران و معلمان و خانواده‌های دانش‌آموزان تقدیر کرد.

خبرنگار:مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار