پیام استاندار بوشهر به مناسبت روز قدس

خبرگزاری پانا : استاندار بوشهر گفت: راهپیمایی روز قدس گام دوم خلق حماسه سیاسی در عرصه بین‌الملل است.

کد مطلب: ۱۱۲۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، فریدون حسنوند با صدور پیامی خواستار حضور گسترده مردم ولایت‌مدار استان بوشهر در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.

در بخشی از پیام استاندار بوشهر آمده است: مردم ولایت‌مدار و روزه‌دار استان بوشهر همواره در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حمایت خود را از نظام و انقلاب نشان داده‌اند این بار نیز برای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین ندای حق‌طلبانه خود را به گوش جهانیان خواهند رساند.

حسنوند با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مشروعیت ندارد گفت: طبق فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مسلمانان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان همواره برای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین به صحنه می‌آیند و جنایات و خیانت‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: روز قدس در واقع روز خروش ملت‌های مسلمان بر علیه هر گونه اشغال و تجاوز است و بر هر مسلمانی واجب است بر علیه استکبارگران و متجاوزان فریاد اعتراض سر دهند.

حسنوند یادآور شد: روز قدس روزی است که بنیان پوشالی و توخالی رژیم صهیونیستی را می‌لرزاند و در این روز همبستگی و اتحاد ملت‌های مسلمان و انقلابی در سراسر جهان به منصه ظهور می‌رسد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: روز قدس روز پاسداشت کرامت و انسانیت و روز گرامیداشت نیم قرن مقاومت و مبارزه ملت مظلوم فلسطین در برابر متجاوزان و مستکبران است.

حسنوند با تاکید بر لزوم حضور هوشیارانه و بابصیرت مردم در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: مردم استان بوشهر بار دیگر با هوشیاری و با بصیرت بالای خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور می‌یابند و ضمن محکوم کردن استکبارگران، گام دوم حماسه سیاسی در عرصه بین‌المللی را برمی‌دارند.

وی تصریح کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس امسال در واقع در راستای استمرار بیداری اسلامی در جهان است و اطمینان داریم که بار دیگر مردم ایران اسلامی و استان بوشهر حضوری حماسی در این راهپیمایی خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار