تجلیل از رشادت های آتش نشانان منطقه17

تهران(پانا) - به مناسبت ۷ مهر، روز آتش نشانی و ایمنی، مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، گرجی کارشناس انجمن اولیا و مربیان و محسن بنی علی، کارشناس روابط عمومی، از سازمان آتشنشانی 28 و 70 بازدید بعمل آوردند و این روز را به پرسنل زحمت کش آتش نشان تبریک گفتند.

کد مطلب: ۱۱۲۶۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از رشادت های آتش نشانان منطقه17

مهدی نیکبخت، در این دیدار ضمن تبریک به آتش‌نشانان، یاد و خاطره شهدای آتش نشان را گرامی داشت و گفت: مردان و زنان غیور و دلیر ایران عزیز در قامت آتش نشانان در هر بزنگاهی برای حفظ جان و آسایش هموطنان خود حضوری موثر دارند و افزود: در تلاقی آب و آتش و در هنگام تلاطم و هیجان قلب ها آتش نشانان ارمغان آور امداد و آرامش هستند.
وی افزود: تاریخ سازی شما عزیزان در پاسداری از جان مردم ایران در حوادث مختلف موجب غرور و افتخار است و شهدای گرانقدری که در این راه مقدس تقدیم شده گواه خدمت صادقانه ای است که شایسته تقدیر و احترام است.
نیکبخت گفت: به طور قطع تقویت آگاهی مردم نسبت به موارد ایمنی، توسعه و تجهیز ناوگان امدادی و توجه ویژه و تکریم آمیز جامعه به کارکنان آتش نشانی سهم بسزایی در کاهش بروز حوادث و تلفات احتمالی و کیفیت خدمات آرائه شده توسط آتش نشانان دارد.

نیکبخت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و قدردانی از تلاش و مجاهدت خالصانه این عزیزان در سنگر حفظ جان و آسایش مردم از جمله مشارکت در مقابله با ویروس کرونا، فرا رسیدن روز آتش نشانی و ایمنی را به آتش نشانان و خانواده های محترمشان تبریک عرض کرده و برای آتش نشانان عزیز در پناه خداوند متعال آرزوی صحت، سلامت و سربلندی کرد.
در پایان با اهدای لوح سپاس و شاخه های گل از این عزیزان تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار