زندگی ۹۰۰ مددجوی خراسان شمالی در منازل استیجاری

بجنورد (پانا ) -مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه ۹۰۰ خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد مستأجر هستند، اظهار کرد سال گذشته به ۴۵۵ مددجوی فاقد منزل مسکونی ساکن در منازل استیجاری اجاره مسکن پرداخت شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
زندگی ۹۰۰ مددجوی خراسان شمالی در منازل استیجاری

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و دهیاری و هزینه‌های انشعابات آب، فاضلاب، برق و گاز معاف هستند، اظهار کرد: این معافیت برای ساختمان‌های احداثی بر اساس الگوی مصرف است.

وی تأکید کرد: متقاضیان با معرفی این نهاد به دستگاه‌های مربوطه، از پرداخت هزینه انشعاب برق، گاز، آب، فاضلاب، گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری تنها برای یک‌بار معاف می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی همچنین از پرداخت اجاره‌بها به مددجویان مستأجر خبر داد و گفت: این نهاد هرساله کمک‌هزینه اجاره مسکن به خانوار‌های مددجوی تحت حمایت خود پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به این‌که هم‌اکنون ۹۰۰ خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد مستأجر هستند، اظهار کرد: سال گذشته به ۴۵۵ مددجوی فاقد منزل مسکونی ساکن در منازل استیجاری اجاره مسکن پرداخت شد.

الهی راد با اشاره به شرایط سخت خانوارهای مستأجر برای تأمین هزینه‌ها و اجاره مسکن در سال جاری گفت: کمیته امداد امسال نیز به‌صورت بلاعوض و یا در قالب وام‌های قرض‌الحسنه به این خانوارها کمک اعطا می‌کند.

وی همچنین از ساخت و تعمیر پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانوارهای تحت حمایت این نهاد طی سال گذشته خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار