تجلیل سازمان دانش آموزی منطقه چهار از جان بر کفان ایستگاه 17 آتش نشانی

تهران (پانا) - به همت سازمان دانش آموزی منطقه4 و با حضور علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه4 و آزیتا فکور، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه، به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی از قهرمانان عرصه آتش و دود در ایستگاه 17 آتش نشانی (قرارگاه شهید حسین ابراهیمی) تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل سازمان دانش آموزی منطقه چهار از جان بر کفان ایستگاه 17 آتش نشانی

علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار و آزیتا فکور، مدیر سازمان دانش آموزی، به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی با حمید رضا خلج آبادی رییس، وحید مقدسی، معاون و کارکنان ایستگاه 17 آتش نشانی (ایستگاه شهید ابراهیمی) دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای آتش نشانی بویژه شهید حسین زاده که در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو آسمانی شد، از زحمات قهرمانان بی ادعای عرصه آتش و دود تجلیل به عمل آمد.

حمید رضا خلج آبادی، رییس ایستگاه 17 آتش نشانی با اشاره به تعامل کامل با مدیران مدارس منطقه چهار و مشارکت در برنامه های مانور زلزله، آموزش اطفای حریق به دانش آموزان، از آمادگی کامل برای ضدعفونی سازی مدارس منطقه خبر داد.

آزیتا فکور، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه چهار با تبریک روز آتش نشانی و ایمنی از مساعدت ها و حضور بی منت عزیزان ایستگاه 17 آتش نشانی در فعالیت های مهارتی و برگزاری مانورهای زلزله و برنامه های توانمندسازی سازمان دانش آموزی تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار