هاشمی: اولویتی بالاتر ازمسئله آموزش و پرورش در شهر تهران نیست

تهران (پانا) - نشست بررسی راهکارهای تامین فضای آموزشی در منطقه ۲۲ شهر تهران با حضور هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران، گلپایگانی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی،حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی؛ خلیل آبادی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و زنگویی سرپرست اموزش و پرورش منطقه 5 در محل خانه معلم منطقه پنج برگزار شد. 

کد مطلب: ۱۱۲۶۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
هاشمی: اولویتی بالاتر ازمسئله آموزش و پرورش در شهر تهران نیست

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر توسعه مدارس شهر تهران اظهار کرد: جلسات می بایست به صورت عملیاتی و اجرایی پیش برود و از تشریفات کاسته شود.

وی بر تشکیل میز خیرین و حمایت از فضاهای آموزشی در شهرداری تهران تاکید کرد و گفت: ۱۰۰ مدرسه طی پنج سال آینده در منطقه ۲۲ باید ساخته شود و با توجه به هزینه ساخت مدارس باید پیش بینی تأمین اعتبار و بودجه لازم صورت پذیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه حتی یک عضو در شورای شهر تهران نیست که به مسئله آموزش و پرورش حساس نباشد افزود: مشکل اصلی، تامین بودجه است تا فضای مناسب برای ساخت مدرسه خریداری و تامین شود.

وی اضافه کرد: در سیاست محله محوری حتماً یکی از مواردی که باید توجه و به آن پرداخته شود، مدرسه است. اولویت یک و اصلی در همه محلات مدارس است.

هاشمی با اشاره به طرح جامع در منطقه ۲۲ افزود: اولویتی بالاتر از مسئله آموزش و پرورش در شهر تهران نداریم و محل های مورد نیاز برای ساخت مدارس؛ مشخص و تعیین شود و میز خیرین و حمایت از فضای آموزشی در شهرداری گشایش یابد.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر تهران و سایر همراهان از پروژه ساحل در منطقه 22 بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار