به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ؛

مراسم تجلیل از زنان عاشورایی شهرستان قدس برگزار شد

شهرقدس(پانا)-مراسم تجلیل از زنان عاشورایی شهرستان قدس به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با حضور سرگرد حسین حبیبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، خانواده شهدا، بانوان مدافع سلامت، عاشقان ولایت و یاوران سلامت در آستان مقدس امامزاده حضرتین (ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از زنان عاشورایی شهرستان قدس برگزار شد

سرگرد حسین حبیبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، بیان کرد: این مراسم با حضور زنان عاشورایی با روحیه عاشورایی و به همت بسیج خواهران، تولیت آستان مقدس امامزاده حضرتین و دیگر دست اندرکاران برگزار شد.

وی در خصوص فعالیت بانوان شهرستان در حوزه های مختلف گفت: بانوان شهرستان قدس با فعالیت در حوزه های محرومیت زدایی، روشنگری، تربیتی و دیگر حوزه ها گامی موثر در راستای ارتقا شهرستان برداشته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس با تاکید بر تبدیل تهدید ها به فرصت می گوید: با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته ایم تهدید کرونا را به یک فرصت تبدیل کنیم همانگونه که شهید قاسم سلیمانی در رابطه تبدیل تهدید ها به فرصت سخن گفته است.

حسین حبیبی با اشاره به فعالیت بانوان مدافع سلامت افزود: همانند سال های دفاع مقدس امروزه با توجه به شرایط موجود، بانوانی هستند که در عرصه سلامت با جانفشانی فعالیت می کنند.

/خبرنگار:حدیث سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار