یادواره شهدای فرهنگی شهرستان اردبیل برگزار شد

اردبیل (پانا)- با مشارکت اداره کل آموزش وپرورش استان و آموزش و پرورش نواحی 1 و 2اردبیل و منطقه هیر یادواره شهدای فرهنگی شهرستان اردبیل در نمایشگاه رزمی فرهنگی واقع در شورابیل برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۱۲۶۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای فرهنگی شهرستان اردبیل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ی ۲اردبیل ، در این یادواره مقصود اسماعیل زاده ،مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2اردبیل ضمن خیرمقدم گویی به حاضرین در یادواره اظهار کرد: یادواره های شهدای فرهنگی با هدف ترویج روزافزون فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد بین قشرهای مختلف مردم همواره در طول سال تحصیلی برگزار می شود.

در ادامه سرداررحیم نوعی اقدم از فرماندهان ۸سال دفاع مقدس نیز هجمه فرهنگی دشمن در جهت تخریب زیربناهای انقلاب اسلامی را هدفدار ذکرکرد و برگزاری یادواره های شهدا را از مهمترین ابزارهای فرهنگی مقابله با این هجمه هدفدار دانست.

او افزود: شهدای فرهنگی عالمان فرهنگی هستند و با علم و ایمان به سوی ابدیت پر کشیدند، معلمان همانند سایر اقشار جامعه در دوران دفاع مقدس اسلحه را به عنوان قلم خود انتخاب کرده و در سنگرهای حق علیه باطل به پاسداری از مرزهای سرزمین های اسلامی پرداختند.

این فرمانده ۸سال دفاع مقدس اظهار کرد : معلم زیربنای توسعه هر جامعه ای است و معلمان اقشار توسعه‌یافته جامعه هستند و باید شان و منزلت واقعی معلمان در جامعه حفظ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار