کاروان سلامت هلال احمر زنجان در سیستان و بلوچستان به ارزش 5 میلیارد ریال خدمات ارائه داد

زنجان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام کرد، کاروان سلامت اعزامی از این استان به روستای دوشینکوه شهرستان نیکشهر سیستان و بلوچستان به ارزش پنج میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب طرح نذرآب 3، خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی و معیشی رایگان ارائه دادند.

کد مطلب: ۱۱۲۶۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کاروان سلامت هلال احمر زنجان در سیستان و بلوچستان به ارزش 5 میلیارد ریال خدمات ارائه داد

شهرام میرزایی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تیم داوطلبان هلال احمر استان زنجان از 31 شهریور به منظور ارائه خدمات ارزنده در زمینه کاروان سلامت، ویزیت رایگان، توزیع دارو، اقلام معیشیتی، بهداشتی و نوشت افزار در روستای دوشینکوه شهرستان نیکشهر حضور یافتند.
وی تاکید کرد: کاروان سلامت اعزامی از استان زنجان مشتکل از پزشکان فوق تخصص گوارش، فوق تخصص جراح ارتوپد و شانه، متخصص اطفال، داخلی، پزشک عمومی، داروساز و پزشک زنان و زایمان بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تیم یکهزار و 832 را به طور رایگان ویزیت کرده اند.
میرزایی تاکید کرد: در کنار ویزیت رایگان روستائیان دوشینکوه به ارزش 500 میلیون ریال دارو نیز برای بیماران به صورت رایگان ارائه شد.
وی به توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی برای خانوارهای این روستا اشاره کرد وافزود: بیش از 200 بسته کمک معیشیتی 350 بسته بهداشتی، 500 بسته لوازم التحریر و اسباب بازی، 400 بسته البسه مردانه، زنانه و بچه گانه برای هموطنان در میان خانوارهای روستای دوشینکوه شهرستان نیک شهر سیستان و بلوچستان توزیع شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این بسته ها 114 جفت کفش، 100 عدد شیرخشک، 2 دستگاه تصفیه آب صنعتی و 2 دستگاه تانکر آب پنج هزار لیتری و بیش از 16 هزار و 600 عدد آب معدنی یک و نیم لیتری و پنج هزار عدد ماسک توزیع شد.
میرزایی خاطرنشان کرد: ارزش این اقلام و بسته های تهیه شده از محل کمک های مردم نوعدوست استان زنجان 5 میلیارد و 500 میلیون ریال بود که در بین روستائیان دوشیکوه توزیع شد.
وی یادآوری کرد: از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر خدمات حمایتی- روانی و اجتماعی برای جوانان روستای دوشینکوه ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار