رتبه ۳ کنکور زبان و معادله ۳ مجهولی

دختری که معادله 3 مجهولی زیست، زبان و بیوتکنولوژی را حل کرد

اصفهان ( پانا) - اینکه یک نفر در المپیاد زیست مدال برنز کسب کند، در کنکور زبان رتبه سوم به دست آورد و به بیوتکنولوژی علاقه داشته باشد معادله ای است که فقط به دست خود او حل می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۶۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دختری که معادله 3 مجهولی زیست، زبان و بیوتکنولوژی را حل کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، آنیتا محمدی رتبه ۳ کنکور زبان سال ۹۹ اظهار کرد: رشته تحصیلی من تجربی بود، سال ۹۸ در کنکور آزمایشی زبان شرکت کردم تا درصد نمرات را ارزیابی کنم و پس از اعلام نتایج به این نتیجه رسیدم که می‌توانم با شرکت در کنکور زبان امسال رتبه تک رقمی یا دو رقمی کسب کنم.

وی افزود: در پایه دهم و یازدهم با اطلاع رسانی مدرسه به شرکت در المپیاد زیست تشویق شدم و به دلیل این که بسیاری از منابع درسی این المپیاد به زبان انگلیسی بود با مطالعه این منابع در زبان به پیشرفت مناسبی رسیدم. المپیاد زیست خیلی به آگاهی و دانش من در زبان کمک کرد، در آن المپیاد مدال برنز کسب کردم که تجربه خوبی برای من بود و به همین دلیل حدس می زدم که در کنکور امسال رتبه یک رقمی یا دو رقمی کنکور زبان را کسب می‌کنم.

رتبه 3 کنکور زبان سال 99 خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم در رشته زبان تحصیل کنم، دوست دارم در رشته تجربی ادامه تحصیل دهم چرا که رشته مورد علاقه من بیوتکنولوژی است ولی مطمئناً زبان در این رشته هم به من کمک می کند.

محمدی در پایان با اشاره به اینکه دوست داشته سال آخر تحصیل خود در آموزش و پرورش را به صورت حضوری در مدرسه به پایان برساند تاکید کرد: پس از شیوع ویروس کرونا تمام دوران تحصیل برایم خاطره شد و زمانی که دیگر نتوانستیم به مدرسه برویم خاطراتم را مرور می کردم که تازه فهمیدم چقدر مدرسه را دوست دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار