اولین مناظره ترامپ و بایدن چهارشنبه برگزار می‌شود

تهران (پانا) - اولین مناظره نامزدهای انتخاباتی آمریکا در حالی برگزار می‌شود که ویروس کرونا بر مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تأثیر گذاشته است.

کد مطلب: ۱۱۲۶۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین مناظره ترامپ و بایدن چهارشنبه برگزار می‌شود

در اولین مناظره جو بایدن و دونالد ترامپ، آن‌ها به دلیل کرونا با یکدیگر دست نمی‌دهند و انتظار می‌رود از طریق تماس آرنج‌ها با هم خوش و بش کنند. نامزد جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها در این مناظره که سه‌شنبه شب به وقت آمریکا (بامداد چهارشنبه به وقت تهران) با اجرای یکی از مجریان فاکس‌نیوز برگزار می‌شود، قرار نیست از ماسک استفاده کنند.

ترامپ قرار است در سمت راست و بایدن در سمت چپ بایستند.

همچنین قرار است در این دور از مناظره‌ها تا ۸۰ نفر از مردم حضور داشته باشند و این افراد پیش از آغاز مناظره‌ها باید تست کرونا بدهند.

اولین دور مناظره انتخاباتی ۲۰۲۰ آمریکا در محوطه کلینیک کلیولند دانشگاه کیس وسترن ایالت اوهایو برگزار می‌شود. برخلاف دوره‌های پیشین، نامزدهای انتخاباتی با رسانه‌ها گفت‌وگویی خبری نخواهند داشت و اصحاب رسانه باید برای دریافت مصاحبه از طریق مجازی از قبل هماهنگ کرده باشند.

پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سوم نوامبر ۲۰۲۰ ( ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۹) برگزار خواهد شد. دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخاب دوباره و جو بایدن نامزد دموکرات‌ها برای کنار زدن وی، رقبای اصلی در این انتخابات محسوب می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار