اعلام زمان بندی ۴ کارگاه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی

تهران (پانا) - حسین نمازی، آرمان فیاض، بهمن ارک و امید شمس در کارگاه‌های فیلمسازی چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی تجربه‌های خود را با هنرجویان به اشتراک می‌گذارند. 

کد مطلب: ۱۱۲۶۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام زمان بندی ۴ کارگاه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی

به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، تعداد ۴ کارگاه فیلمسازی این رویداد سینمایی طی هفته جاری و هفته آینده در شهر گرگان برگزار می شود.

بر اساس این خبر بهمن ارک در کارگاه «فیلم خودت را بساز» و امید شمس نیز در کارگاه «اصالت نگاه؛ از فیلم کوتاه تا بلند» ۱۰ و ۱۱ مهر با علاقه مندان به سینما گفت و گو خواهند کرد.

حسین نمازی نویسنده و کارگردان نیز با موضوع «مهندسی فیلم؛ از ایده تا فیلمنامه» ۱۲ مهر برای هنرجویان صحبت خواهد کرد.
همچنین آرمان فیاض فیلمبردار و فیلمساز در کارگاهی با عنوان «جهان خودت را بساز و برای آن چراغی بیافروز» به عنوان مدرس حضور می یابد. این کارگاه ۱۳ مهر ماه برگزار می شود.

گفتنی است کارگاه های آموزشی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با مدیریت سعید پوراسماعیلی و به همت انجمن سینمای جوانان ایران در سالن نگاه تالار فخر الدین اسعد گرگانی شهر گرگان برگزار می شود.

این جلسات با رعایت پروتکل های بهداشتی و در نظر گرفتن ظرفیت محدود در جریان خواهد بود.

علاقه مندان به ثبت نام و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۱۸۶۷۵۱۵۶ تماس بگیرند.

چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با محوریت سیره علمی و عملی امام رضا علیه السلام به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اسفند ماه امسال در شهر گرگان برگزار خواهد شد.

دبیری این رویداد را سعید نجاتی برعهده دارد و آخرین مهلت دریافت آثار آن نیز یکم آذر ۹۹ اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار