مدیر آموزش و پرورش بیرجند خبر داد:

کسب بیش از 90 رتبه زیر 1000 توسط دانش آموزان بیرجندی در کنکور سراسری

بیرجند(پانا)- محمدحسین یکه خانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت: دانش آموزان شهرستان بیرجند در آزمون سراسری سال 99 بیش از 90 رتبه زیر 1000کسب کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۶۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب بیش از 90 رتبه زیر 1000 توسط دانش آموزان بیرجندی در کنکور سراسری

محمدحسین یکه‌خانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت: دانش آموزان شهرستان بیرجند در آزمون سراسری سال 99 بیش از 90 رتبه زیر 1000کسب کردند.

یکه خانی با اعلام این خبر گفت: بدون شک این موفقیت ها ریشه در کار، تلاش و برنامه ریزی 2 نهاد موثر آموزش و پرورش و خانواده دارد.
وی ضمن اشاره به پراکندگی این رتبه ها میان مدارس شهرستان افزود: رتبه های دو رقمی شهرستان توسط دانش آموزان 14 آموزشگاه به دست آمده است که نشان دهنده برنامه ریزی صحیح و توزیع عادلانه دبیران در میان مدارس شهرستان است.
یکه خانی در ادامه به مرحله مهم انتخاب رشته اشاره کرد و گفت: انتخاب رشته یکی از مهم ترین مراحل زندگی دانش آموزان است که باید با استفاده از مشاوره های خوب و تخصصی بهترین انتخاب را داشته باشند و رتبه برتر کنکور خود را تکمیل کنند.
دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به نقش مهم عوامل اجرایی و دبیران مدارس شهرستان در کسب این موفقیت افزود: بدون شک کسب بیش از 90 رتبه زیر 1000 توسط دانش آموزان مرهون تلاش های بی وقفه عوامل اجرایی و دبیران مدارس شهرستان و همچنین اولیا دانش آموزان بوده که جا دارد از تلاش های شبانه روزی تمام این عزیزان تشکر کنم و برای آنان از درگاه ایزد منان آرزوی صحت و سلامت می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار