همزمان با هفته دفاع مقدس؛

افتتاح مراکز نیکوکاری در شهرستانهای استان زنجان

زنجان (پانا) - در سومین روز از هفته دفاع مقدس پنج مرکز نیکوکاری با حضور مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، امام‌جمعه، فرماندار، مسئولین شهرستانی، خانواده‌های معظم شهدا و خیران محلی در شهرستان ابهر و 2 مرکز نیکوکاری درشهرستان صائین قلعه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۲۶۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مراکز نیکوکاری در شهرستانهای استان زنجان

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از همراهی و همکاری یکایک مسئولین شهرستانی از جمله امام‌جمعه، فرماندار و شورای اسلامی شهر قدردانی کرد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به سفارش آن شهید بزرگوار اشاره کرد و گفت: آن مجاهد گرانقدر سفارش کرده که اگر می‌خواهید دردمند نشوید درد مردم را بشناسید و حل کنید.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، به فعالیت فوق‌العاده مراکز نیکوکاری در طول سال 98 اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیش از 21 میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری کمک‌های مردمی جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد. در شش‌ماهه سال جاری کمک‌های جمع‌آوری‌شده توسط این مراکز در سال 1399 به بیش از 27 میلیارد تومان ارتقاءیافته که نشان از همت والای خیرین بزرگوار نیروهای افتخاری مراکز نیکوکاری دارد.
صفری، تعداد مراکز نیکوکاری فعال در سطح استان را در حال حاضر 112 مرکز عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌شده است تا پایان سال جاری تعداد این مراکز به 126 مرکز افزایش یابد.
مدیرکل کمیته امداد استان یادآور شد. ایجاد مراکز نیکوکاری، واگذاری امور به مردم نقش مؤثری در کمک به نیازمندان و محرومان جامعه دارد.
صفری هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری را ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری و هم‌افزایی در اقدامات نیکوکارانه عنوان کرد و گفت: بهره‌گیری از حضور، تخصص و مهارت خیران، ایجاد مراکز نیکوکاری تخصصی و ایجاد ارتباط مناسب و منطقی بین نیازهای نیازمندان و توانمندی جامعه هدف از برنامه‌های کمیته امداد در ایجاد مراکز نیکوکاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار