هشت سال دفاع مقدس گنجینه  ارزشمند و تمام ناشدنی ایران اسلامی است

بوشهر(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت هشت سال دفاع مقدس، عزتمندانه، گنجینه ارزشمند و تمام ناشدنی ایران اسلامی است.

کد مطلب: ۱۱۲۶۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
هشت سال دفاع مقدس گنجینه  ارزشمند و تمام ناشدنی ایران اسلامی است

علی موحدی در آئین تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان فرهنگی، در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر اظهار کرد: 8 سال دفاع مقدس، عزتمندانه و غرورآفرین رزمندگان اسلام، گنجینه ارزشمند و تمام ناشدنی برای ملت بزرگ ایران اسلامی است.
موحدی افزود: پس از 40 سال از دفاع مقدس، اینک که به آن دوران سراسر عزت و افتخار، نگاه می کنیم می توانیم به تأسی از پیام رسان کربلا، حضرت زینب سلام الله علیها، بگوئیم:« و ما رأیتُ الا جمیلا »
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در ادامه بیان کرد: 4000 رزمنده فرهنگی، 92 آزاده فرهنگی، صدها جانباز، 111 معلم شهید و 471 شهید دانش آموز سند پرافتخار و برگهای زرین آموزش و پرورش استان بوشهر در هشت سال دفاع مقدس است که می توانیم بگوییم آموزش و پرورش دِین خود را به جبهه و جنگ ادا کرده است.
موحدی گفت: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بیش از یکصد برنامه در سطح آموزش و پرورش استان اجرا شده که تجلیل و تقدیر از 4000 رزمنده فرهنگی از مهمترین و شاخص ترین برنامه، این هفته است که برای اولین بار در این سطح انجام می شود.
گفتنی است، با حضور موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و سرهنگ دشتی جانشین سپاه امام صادق و سرهنگ ریزی، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه و جمعی از روسای ادارات داخلی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش وپرورش، از 80 نفر از رزمندگان و پیشکسوتان فرهنگی، با اهدای لوح سپاس و هدیه، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار