‍ برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خواف

خواف (پانا) -جلسه شورای آموزش و پرورش خواف با محوریت بررسی وضعیت فضاهای آموزشی و بافت های فرسوده و تقدیر از برترین های حوزه آموزشی و پرورشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
‍ برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خواف

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خواف احمد قادری مدیر آموزش و پرورش شهرستان درابتدای جلسه گزارشی از اقدامات و مدارس در حال احداث بیان کرد و گفت: در آموزش و پرورش خواف ۲۱ کلاس درس در شرف افتتاح و ۷۴ کلاس درس در استانه بهره برداری با پیشرفت فیزیکی ۶۰ تا۸۰ درصد می باشد که امیدواریم بتوانیم در آینده ای نزدیک آن مدارس را به بهره برداری برسانیم.

قادری ادامه داد: به گواه اداره کل نوسازی،شهرستان خواف یکی از شهرستان هایی است که درآن خیرین پای کار آمده و با مشارکت در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان این دیار کمک شایانی می کنند.

قادری از فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش که زمینه بسیارخوبی را برای مشارکت خیرین در شهرستان فراهم کرده اند و چندین پروژه با پیگیری فرماندار شهرستان در آستانه کلنگ زنی می باشد تقدیر و تشکر کرد.

مدیر آموزش و پرورش خواف در پایان سخنان خود به توفیقات به دست آمده در حوزه پرورشی و آموزشی اشاره کرد و گفت: در حوزه پرورشی در مسابقات کشوری قران،عترت و نماز رشته حفظ ۵ جز رتبه ۱ کشور و در دو رشته مسابقات فرهنگی و هنری رتبه ۳ کشوری و در حوزه آموزشی رشد چشمگیر درکسب رتبه های زیر ۱۰۰۰ را نسبت به سال قبل داشته ایم به طوری که پارسال ۴۱ رتبه زیر ۱۰۰۰ و امسال با تلاش دانش آموزان و عوامل اجرایی مدارس به رشد ۲۵ درصدی ینی ۵۱ رتبه زیر ۱۰۰۰ رسیده ایم و این ماحصل تلاش و پشتکار تمامی دانش آموزان و همکارانمان در مدارس می باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم از دانش آموزان برتر حوزه پرورشی و آموزشی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار