سهم مازندران از واکسن آنفلوانزا؛ ۳۵ هزار دوز

ساری (پانا) - سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه سهم استان از واکسن آنفلوانزا ۳۵ هزار دوز است، توزیع واکسن در داروخانه‌ها را در نوبت دوم دانست.

کد مطلب: ۱۱۲۶۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
سهم مازندران از واکسن آنفلوانزا؛ ۳۵ هزار دوز

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، قاسم اویس، سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره چگونگی توزیع واکسن آنفلوآنزا در مازندران با اعلام اینکه توزیع واکسن آنفلوآنزا آغاز شده است گفت: در چند مرحله تا سقف ۳۵۰۰۰ دوز واکسن آنفلوآنزا در اختیار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار می گیرد و به صورت رایگان به زنان باردار، بیماران خاص، صعب العلاج و مزمن، کادر بهداشت و درمان استان، سازمان بهزیستی و سازمان زندان ها تلقیح خواهد شد.

اویس با بیان اینکه واکسنی که تحویل می‌شود بایستی مصارف آن با هماهنگی معاونت های غذا و دارو و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با ثبت کد ملی مصرف کننده و UID واکسن در سامانه ای که با هماهنگی مراکز مسئول تعیین می‌شود صورت ‌گیرد افزود: واکسن مورد نیاز نیروهای نظامی، انتظامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز قرار است توسط سازمان غذا و دارو کشور به صورت جداگانه تامین و توزیع شود.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد در نوبت بعد واکسن آنفلوآنزا طی روزهای آتی بین داروخانه‌ها توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار