بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کانون فرهنگی تربیتی پردیس

تهران (پانا) - امروز یکشنبه 6 مهر 1399، طی مراسمی بزرگداشت هفته دفاع مقدس و شور عاطفه ها با همکاری دبستان و کانون فرهنگی تربیتی پردیس و سازمان دانش آموزی منطقه 3 اجرا شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کانون فرهنگی تربیتی پردیس

در این مراسم که با حضور پری سیما سادات ماجدی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 3، فیروز یارمحمدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، رمضان دیوسالار، مدیر کانون فرهنگی تربیتی پردیس و مدیر سازمان دانش آموزی منطقه، زهرا منصوری، مدیر دبستان پردیس، حسن محمدی، رییس کمیته امداد شمیرانات، سید امیر محمد خرازانی، کارشناس حراست، عباس زاده، کارشناس گزینش منطقه برگزار شد، ابتدا یکی از مداحان اهل بیت با ذکر رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و بازگویی خاطرات آنان از جنگ تحمیلی، برنامه را آغاز کرد.
سپس ماجدی با اشاره به مناسبت هفته دفاع مقدس و شور عاطفه ها خاطر نشان کرد: با اینکه این مراسم مختص دانش آموزان است، ولی به دلیل شیوع بیماری کرونا مجبور هستیم که آن را مختصر و بدون حضور حداکثری دانش آموزان اجرا کنیم.
وی افزود: جمع آوری کمک های مردمی در سال دوبار انجام می شود، یکی در ابتدای سال تحصیلی و دیگری در اسفند ماه. امسال با توجه به غیرحضوری بودن آموزش ها جمع آوری کمک ها با تاکید و اولویت بر تهیه و خرید وسایل الکترونیکی برای دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند است. وی اشاره کرد: در حال حاضر در منطقه 3 کمتر از ده درصد دانش آموزان به مدرسه میروند و سر کلاس درس حاضر می شوند، بقیه از فضای آموزشی مجازی استفاده می کنند، بنابراین کمک های جمع آوری شده با نظارت کمیته امداد و با همکاری مدیران به دانش آموزان نیازمندی که شناسایی شده اند، اختصاص داده می شود.
سپس رمضان دیوسالار با تشکر از حاضرین در جلسه و همکاران سازمان و کانون پردیس به توضیح چگونگی اجراء برنامه پرداخت و افزود: در هفته دفاع مقدس با برگزاری چنین مراسمی سعی داریم یاد و خاطره شهدای انقلاب، جانبازان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت را گرامی داریم. امسال با همکاری کمیته امداد، سازمان دانش آموزی و خیرین بنا داریم به کمک دانش آموزانی بشتابیم که در تهیه وسایل الکترونیکی برای ورود به شبکه ی آموزشی مجازی نیازمند یاری هستند.
در پایان این مراسم به دوتن از خانواده های جانبازان منطقه لوح تقدیر اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار