مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی:

دوران دفاع مقدس واقعاً یک افتخار کم نظیر در دنیا است

تبریز(پانا) - مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: دوران دفاع مقدس واقعاً یک افتخار کم نظیر در دنیا است که یک کشور توانسته به تنهایی در مقابل تمام دنیا از خود دفاع کند و موجب سربلندی مردم باشد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دوران دفاع مقدس واقعاً یک افتخار کم نظیر در دنیا است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، سردار اصغر عباسقلیزاده درمراسم تجلیل از چهلمین سالگرد دفاع مقدس در صحن علنی شورا تصریح کرد: امیدواریم ‌ما نیز بتوانیم‌ در سایه هدایت های رهبر انقلاب ادامه دهنده راه شهدا و امام راحل باشیم.
وی اظهار داشت: امروز در دنیای پر آشوب کشور سربلند ایران ساحل امنی است که در دنیا جزو کشور های امن بشمار می رود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش هاِی دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: اگر یک کشور به تنهایی توانست در مقابل دو ابر قدرت شرق و غرب با صدام بجنگد.
در سایه آموزه‌های عاشورا و هدایت های امام راحل و رزمندگان و خانواده شهدا است که امیدواریم امروز نیز بتوانیم به تمامی مشکلات موجود کشور غلبه کنیم .
وی با تقدیر از فعالیت های شهرداری و شورای شهر تبریز در پارک موزه دفاع مقدس گفت: پارک موزه دفاع مقدس از سال ۷۳ کلنگ زده شده اما متاسفانه هنوز در سال ۹۹ به اتمام‌ نرسیده است.
سردار عباسقلیزاده افزود: اتمام این موزه هم در زمینه گردشگری و هم برای قدردانی از رزمندگان و انتقال و معرفی فرهنگ دفاع مقدس مهم‌ خواهد بود چراکه لازم است نسل امروز را با فداکاری های دوران دفاع مقدس آشنا کنیم .
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش هاِی دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی بیان داشت: امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات رزمندگان و شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس باشیم.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز با تاکید برتسریع اتمام موزه دفاع مقدس گفت: این موزه از موزه های مطرح در حوزه دفاع مقدس است که امیدواریم با حل مشکلات بودجه‌ای این موزه به اتمام برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار