رئیس کمیته امداد مناطق ۱۳ و ۱۴ تهران خبرداد:

کمک ۲۵۸ میلیونی تومانی خیران مناطق۱۳ و ۱۴ به دانش‌آموزان نیازمند

تهران (پانا) - فرهود کاردی ، رئیس کمیته امداد مناطق ۱۳ و ۱۴ تهران از کمک ۲۵۸ میلیون تومانی این مناطق به دانش آموزان نیازمند در قالب برنامه شور عاطفه ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۲۵۸ میلیونی تومانی خیران مناطق۱۳ و ۱۴ به دانش‌آموزان نیازمند

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد خمینی (ره) استان تهران، فرهود کاردی با اشاره به کمک های جمع آوری شده در قالب شور عاطفه ها گفت: تاکنون ۲۵۸ میلیون و ۱۶۱ هزار تومان در مناطق۱۳ و ۱۴ به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری و میان دانش آموزان تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.
وی افزود: تاکنون برای ۲۰۰ دانش آموز تحت حمایت به صورت نقدی برای هر دانش آموز مبلغ ۲۵۰ هزار تومان واریز شده است.
کاردی با اشاره به اینکه خانواده ۶۰ دانش آموز تاکنون برای اعلام نیاز به تبلت به این نهاد مراجعه کرده اند، ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده در تلاش هستیم با کمک خیران و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین این تعداد تبلت را تا پایان مهرماه تهیه و به دانش آموزان نیازمند تحویل دهیم.
رئیس کمیته امداد مناطق ۱۳ و ۱۴ تهران به توزیع ۹۵۰ بسته تحصیلی اشاره کرد و افزود: بسته های توزیع شده لوازم التحریر و کیف به ارزش ۸۳ میلیون تومان میان دانش آموزان تحت حمایت و اقشار نیازمند با همکاری حامیان، خیران و مراکز نیکوکاری تابعه توزیع شده است.
وی با اشاره به کمک ۱۶۱ هزار تومانی خیران از طریق آموزش و پرورش مناطق ۱۳ و ۱۴ تهران، یادآور شد: جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی ویژه دانش آموزان نیازمند همچنان ادامه دارد و مردم نوع دوست می توانند برای ارائه کمک های غیرنقدی با حضور در اداره کمیته امداد مناطق ۱۳ و ۱۴ و مراکز نیکوکاری تابعه این نهاد و برای پرداخت وجوهات نقدی خود نیز از طرق ذیل کمک های نقدی خود را برای کمک به دانش آموزان تحت حمایت به این نهاد اهدا کنند. وی شماره کارت مجازی را ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۱۵۷۵۱ با شناسه ۸۸۰۱۷۱۹۶۷ نزد بانک ملی ایران اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار