در شهرری :

اجرای طرح یک کاسب یک دانش‌آموز

شهرری(پانا)- فرمانده بسیج شهدای اصناف ری از برگزاری طرح یک کاسب یک دانش‌آموز توسط حوزه مقاومت بسیج شهدای اصناف شهرستان ری در دبستان حمزه سیدالشهدا(ع) در امین‌آباد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح یک کاسب یک دانش‌آموز

خسرو ابوفاضلی در تشریح این طرح اظهار کرد: اجرای طرح یک کاسب، یک دانش آموز با یاد سردار شهید سلیمانی در جهت آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهدا صورت گرفت.

فرمانده بسیج شهدای اصناف‌ری افزود: این طرح با همراهی فرماندهان پایگاه‌های بسیج اتحادیه‌های صنفی شهرستان‌ها و نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرری با اهدای تربت حرم مطهر امام رضا(ع) و بسته های کمک های مومنانه به خانواده‌های نیازمندان انجام شد.

او در ادامه بیان کرد: این موضوع یک سنت حسنه است که چند سالی است با همکاری بسیج دانش‌آموزی و با مشارکت بسیج اصناف کشور تحت عنوان «یک کاسب یک دانش‌آموز» راه‌اندازی شده است.

ابوفاضلی‌ در‌ پایان تاکید کرد: این طرح اتصال کاسب با دانش‌آموزان کم‌برخوردار است که در دو مرحله کاسب‌ها به دانش‌آموزان خدماتی را ارائه می‌کنند، این مراحل پیش از آغاز سال تحصیلی و در سال جدید خواهد بود و ما می‌توانیم با اتصال کاسبان به خانواده‌ها در طول سال هم مشکلات آنان را در زمینه اشتغال شناسایی و در رفع آن بکوشیم.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار