درخواست شهردار تبریز از اعضای شورای شهر؛

بودجه لازم برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس پیش‌بینی شود

تبریز(ّپانا) - شهردار تبریز اعلام کرد: پارک موزه دفاع مقدس در راستای ماندگاری ایثار رزمندگان و فرهنگ شهادت که جوانان تبریز و آذربایجان در خط مقدم آن بودند، تکمیل خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بودجه لازم برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس پیش‌بینی شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین‌باهر در مراسم تجلیل از چهلمین سالگرد دفاع مقدس در صحن علنی شورا افزود: با وجود اینکه در جبهه نبرد سپاه عاشورا نقش پر رنگی داشته است ولی ما موزه‌ای در خور شان نداریم.

او گفت: امیدوارم همه اعضای شورا پیش بینی بودجه لازم برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس در سال آینده را داشته باشند تا یکبار برای همیشه این موزه را تکمیل و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

ایرج شهین‌باهر آسایش امروز کشور را مدیون ایثار رزمندگان اسلام دانست و افزود: هشت سال دفاع مقدس، دانشگاهی بوده که خروجی آن فرهنگ ایثار و شهادت است.

شهردار تبریز ادامه داد: امروز نیز اگر در جبهه دیگری با دنیا و استکبار جهانی درگیر هستیم، راهکار پیروزی ما همین فرهنگ ایثار و شهادت است.

او با تاکید بر لزوم نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جدید، بیان کرد: امروز باید به جوانان کشور اعتماد کنیم و این همان امری است که مقام معظم رهبری در تبیین گام دوم انقلاب فرموده بودند: «امروز راهکار حل مشکلات، اعتماد به جوانان است».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار