گیلان قهرمان مسابقات قایقرانی آبهای آرام کشور شد

رشت (پانا) - تیم گیلان در رقابت های قایقرانی آبهای آرام کشور و انتخابی تیم ملی با عنوان گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دریاچه آزادی تهران با اقتدار مقام قهرمانی را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
گیلان قهرمان مسابقات قایقرانی آبهای آرام کشور شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش گیلان بیان کرد: در پایان این رقابت ها که با حضور زبده ترین قایقرانان رشته آبهای آرام برگزار شد، تیم قایقرانی گیلان با کسب ۷۴ امتیاز بالاتر از تیمهای تهران و مازندران قرار گرفت تا عنوان نخست و قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

مرتضی ورزلدوست افزود: قایقرانان استان های گیلان، تهران، مازندران، کردستان، تهران توابع، بوشهر، خوزستان، البرز، همدان، خراسان‌رضوی، یزد، آذربایجان غربی، اصفهان، زنجان، اردبیل، کیش، قزوین، مرکزی، آذربایجان شرقی و هرمزگان در این دوره حضور داشتند.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در مواد کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر، کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر، کایاک یکنفره ۵۰۰ متر و کانوی یکنفره ۵۰۰ متر در دور مقدماتی، نیمه نهایی و فینال برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در رقابت های انجام شده و در ماده کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر، علی آقامیرزایی قایقران شایسته استان گیلان بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلای این بخش را بر گردن آویخت.

وی تصریح کرد: در رقابت های کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر نیز، محمد عباسی دیگر قایقران شایسته گیلان پس از ورزشکارانی از استان های مازندران و کردستان در مکان سوم قرار گرفت و مدال برنز این رشته را تصاحب کرد و در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر امیرمحمد اسماعیلی ورزشکار شایسته گیلانی پس از قایقرانانی از بوشهر و تهران سوم شد و مدال برنز دریافت کرد.

ورزلدوست اظهار کرد: گیلان از قطبهای رشته قایقرانی است و قایقرانان و مربیان ارزنده ای از این استان در دو بخش زنان و مردان در تیم های ملی حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار