کاهش ۱۰ درجه‌ای دما در اصفهان

اصفهان ( پانا) - کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد گذر امواج ناپایدار از روی استان بیانگر وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در نیمه شرقی و بارش های خفیف باران و کاهش محسوس دما در بسیاری از مناطق به ویژه غرب اصفهان از روز سه شنبه است.

کد مطلب: ۱۱۲۶۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
کاهش ۱۰ درجه‌ای دما در اصفهان

به گزارش اداره هواشناسی استان اصفهان، آسیه آقایی کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اظهار کرد: امروز وضعیت جوی به نسبت پایدار است و گاهی وزش باد در بسیاری از مناطق استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: با گذر امواج از روی کشور ناپایداری‌های جوی را به صورت افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید در سطح استان از فردا تا آخر هفته شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، خاطرنشان کرد: فعالیت این امواج ناپایدار روز دوشنبه در مناطق شرقی با وزش باد شدید و گرد و خاک محلی همراه است و احتمال بارش خفیف باران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در سطح استان به ویژه مناطق غربی دور از انتظار نیست.

آقایی ادامه داد: کاهش محسوس دمای هوا از فردا تا سه‌شنبه در بسیاری از مناطق بین هشت تا ۱۰ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: در این بازه چوپانان با دمای ۳۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئینو میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار