دومین جلسه شورای دبیران دبیرستان دکتر حسابی2 چناران برگزار شد

چناران (پانا)- مدیر دبیرستان دکتر حسابی از برگزاری جلسه شورای دبیران این دبیرستان پسرانه با حضور کلیه دبیران و عوامل اجرایی دبیرستان در محل نماز خانه این آموزشگاه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه شورای دبیران دبیرستان دکتر حسابی2 چناران برگزار شد

علیرضا طایفی مدیر دبیرستان دکتر حسابی2 چناران به خبرنگار پاناگفت: این جلسه با حضور تمام دبیران و کادر اجرایی آموزشگاه به منظور اجرای بهتر روند فعالیتها در مدرسه برگزار شد. وی ادامه داد: در این ایام و با توجه به شیوع بیماری کرونا معلمان با از خودگذشتگی و ایثار ثابت کردند هیچگاه تعلیم و تربیت دانش آموزان تعطیل نخواهد شد.

وی در ادامه پیرامون شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد)، برگزاری آزمون آنلاین، ایجاد انگیزه بیشتر به دانش آموزان به‌ویژه دانش آموزان کنکوری مطالبی را مطرح کرد.
وی افزود: در ادامه این جلسه سید محمد موسوی معاون آموزشی دبیرستان پیرامون آموزش های مجازی و استفاده از روش های تکمیلی متناسب با وضعیت دانش آموزان در دسترسی به فضای مجازی از جمله کلاس صوتی، آزمون آنلاین، پیام رسان شادد و پیگیری تلفنی دانش آموزانی که به فضای مجازی دسترسی ندارند توسط دبیران و انجام شود.

طایفی بیان کرد: در این جلسه آقای مرادی دبیر ادبیات دبیرستان که کارشناس ارشد ادبیات می باشد به عنوان نماینده دبیران دبیرستان با رای اکثریت دبیران انتخاب شد و نیز با ایراد بیاناتی، خواستار همکاری معلمان و آموزش مهارتهای زندگی در کلاس درس شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار