استاندار زنجان:

فرهنگ ایستادن در برابر متجاوز و اتکا به خود ۲ ارمغان دفاع مقدس برای ملت ایران بود

زنجان (پانا) - استاندار زنجان گفت: ایستادن در برابر متجاوزان و استعمارگران، اتکا به خود و چشم امید نداشتن به بیگانگان و عهدشکنان از دستاوردها و فرهنگ‌هایی بود که جبهه و جنگ برای ملت ایران به ارمغان آورد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ ایستادن در برابر متجاوز و اتکا به خود ۲ ارمغان دفاع مقدس برای ملت ایران بود

فتح الله حقیقی روز پنجشنبه با شرکت در آیین عطر افشانی و گلباران مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: خاک و نام این سرزمین با وجود مردمانی از جنس ایثار و شهادت، با حماسه و تسلیم ناپذیری عجین گشته است و هفته دفاع مقدس هر سال یادآور مجاهدت مردان مردیست که نماد استقامت و سنبل پیروزی شدند.
وی یادآورشد: دفاع مقدس یکی از آزمون‌ها الهی بود که رزمندگان جان بر کف در این هشت سال نه تنها در برابر رژیم بعث عراق بلکه در مقابل همه اَبَرقدرتهایی که کمر به شکستن هیمنه انقلاب اسلامی بسته بودند ایستادند.
حقیقی خاطرنشان کرد: این مقاومت آزمون الهی بزرگی بود که ملت ایران با اتکا به وعده بزرگ خداوند، پیروزی را از آنِ صالحان و مومنان دانستند و با فرماندهی و رهبری پیر مرادمان، امام خمینی (ره) هدایت و مدیریت شد تا مانع تحقق اهداف دشمن شود.
وی افزود: بعد از جنگ تحمیلی ایران اسلامی با جوانانی که در این مکتب قد کشیدند به اوج عزت و افتخار رسید و قله های اقتدار را یکی پس از دیگری در همه جنبه های علمی، اقتصادی و نظامی فتح کرد و امروز بعنوان یک نظام مقتدر سهم بسیار بزرگی در معادلات منطقه ای دارد.
وی تاکید کرد: یاد و نام همه شهدا بویژه سیدالشهدای مقاومت که خود بزرگ شده متکب امام حسین(ع) و درس گرفته از فرهنگ جبهه ها بود و ۳۵۳۵ شهید استان و رزمندگان زنجان که خط شکنان عملیات‌های بزرگ و سرنوشت ساز بودند و بواسطه همان مرغابیان امام زمان(عج)، شهرمان بنام نامی غواصان دریادل مزین گشته است، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس را گرامی میداریم و به مقام شامخ خانواده های عزیز شهدا ادای احترام می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار