با فرارسیدن ۵ مهر

مراسم گرامیداشت سالروز شکست حصرآبادان برگزارشد

آبادان (پانا)-معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش آبادان گفت: مراسم سالروز شکست حصر آبادان در دبیرستان دخترانه 5 مهر آبادان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گرامیداشت سالروز شکست حصرآبادان برگزارشد

به گزارش پانا حبیب اله رمضانی ضمن گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان و دفاع مقدس بیان کرد: دانش آموزان آبادان با به شهادت رسیدن25 تن از فرهنگیان آبادان در بمباران ساختمان آموزش و پرورش آبادان و تعطیلی مدارس به ندای امام خود لبیک گفته و با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به خوبی در مقابل زیاده خواهی‌های دشمن ایستادگی کردند.

او گفت: از آغاز تجاوز نظامی عراق به سرزمین های ایران اسلامی در۳۱ شهریور ۱۳۵۹ علاوه بر حضور قدرتمند نیروهای مسلح کشور نظیر ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه های نبرد با متجاوزین، مردم غیور و متدین ایران نیز برای یاری مدافعین میهن به سوی جبهه ها شتافتند که در بین همه اقشار مردم، دانش آموزان نقش ممتاز و چشمگیری داشتند.

رمضانی در ادامه یاد آور شد: براساس آمار منتشر شده ازسوی بنیاد شهید انقلاب اسلامی، ۵/۱۸ درصد شهیدان دفاع مقدس را دانش آموزان تشکیل می دهند که از حضور فعال دانش آموزان در عرصه انقلاب حکایت دارد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آبادان با اشاره به ۴۰۰ شهید دانش‌آموز آبادان بیان کرد: دانش آموزان امروز با الگوبرداری از شهدای دانش‌آموز و ادامه‌ راه و اهداف آنان می‌توانند با حضور خود در صحنه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی زمینه‌ توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را بیش از پیش فراهم سازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار