به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد:

برپایی ایستگاه سلامت در اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه

امیدیه (پانا)- به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه و ایستگاه سلامت توسط کارشناسی سلامت حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی به مدت یک هفته در اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه برپا شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برپایی ایستگاه سلامت  در اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه

سمیه فتاحی کارشناس سلامت اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد:ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های بزرگ مردان این عرصه نمایشگاه و ایستگاه سلامت با هدف ارزیابی اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت و تبیین برنامه‌هایی به جهت آشنایی و آموزش به دانش آموزان ، معلمان و کارشناسان و همچنین اجرای برنامه‌های متنوعی از جمله : (بنرهای آموزشی، بروشور و کتابچه های سلامت ، تراکت ها و پوسترهایی) در این خصوص تدوین و اجرا شده است .

او ادامه داد: در حوزه سلامت دانش آموزی با هدف ارتقای سلامت و مبارزه با بیماری همه گیر ویروس کرونا در سطح مدارس با توجه به شیوع این ویروس هر روز پیام ها و نکات بهداشتی خود را به‌صورت محتوای آموزشی و... معرفی می‌کند و فعالیت های گسترده در پیشگیری از این بیماری داشته است .

در جریان این نمایشگاه ادامه داد: که بدون شک همه سلامتی و آسایش فعلی خود را مدیون حافظان سلامت هستیم که دلسوزانه در خط مقدم مبارزه با بیماری ایستاده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار