یارمحمدی: با جذابیت های سمعی و بصری ارزش های دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل کنیم

تهران ( پانا ) - با حضورمحمود قلی زاده، خیر مدرسه ساز فیروز یارمحمدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه3 و رمضان دیوسالار، مدیر کانون فرهنگی تربیتی پردیس و مدیر سازمان دانش آموزی منطقه3 و نیماجوادی، کارشناس امور فرهنگی هنری از یادمان دفاع مقدس دبیرستان دخترانه ایثار شاهد بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۵۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
یارمحمدی: با جذابیت های سمعی و بصری ارزش های دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل کنیم

در این بازدید در ابتدا زهرا مصباح، مدیر دبیرستان دخترانه شاهد ایثار ضمن خوش آمد گویی مدعوین را در بازدید از نمایشگاه دائمی شهدا مدرسه همراهی کرد.

سپس یارمحمدی،طی سخنانی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای یادآوری جانفشانی و دلاوری‌های ملت ایران و فرزندان برومند آنان در دفاع از سرزمین و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه اظهار کرد: اگرچه مواجه با ویروس کرونا تا حدودی بر روی برنامه‌های حضوری تاثیرگذار بود، اما ما باید با جایگزین کردن برنامه‌های دیگر و بهره‌گیری از فضای مجازی فعالیت‌های خود را در این رابطه پیش ببریم.

همچنین یار محمدی افزود: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات ایجاد شده، بتوانیم چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به نحو احسن گرامی بداریم و با ایجاد جذابیت‌های سمعی و بصری آنچه که در ۸ سال دفاع مقدس رقم خورده، گنجینه عظیمی از ارزش‌های متعالی که ایجاد شده است را به نسل جوان انتقال دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار