آموزش تولید محتوای قرآنی ویژه فرهنگیان در دارالقرآن الکریم منطقه چهار

تهران (پانا) - زهره کریمی یزدی، مدیر دارالقرآن الکریم حضرت زهرا (سلام الله علیها) آموزش و پرورش منطقه چهار از آموزش تولید محتوای قرآنی به آموزگاران و دبیران مدارس دولتی و غیردولتی منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش تولید محتوای قرآنی  ویژه فرهنگیان در دارالقرآن الکریم منطقه چهار

حضور فعال و با نشاط در فضای مجازی با گروهی اندیشه ورز، دغدغه مند، متخصص در حوزه سواد رسانه با روحیه جهادی در دارالقرآن الکریم حضرت زهرا (سلام الله علیها) آموزش و پرورش منطقه چهار با قوت ادامه دارد.

زهره کریمی یزدی، مدیر دارالقرآن الکریم حضرت زهرا (سلام الله علیها) از آموزش تولید محتوای قرآنی به آموزگاران مدارس دولتی و غیردولتی خبر داد و گفت این هفته در خدمت آموزگاران و مربیان عزیز آموزشگاه ابتدایی شهید رحیمی بودیم.

کریمی در گفتگو با پانا گفت: با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ورود موثر در فضای مجازی، عمل به منویات معظم له را بر خود فرض دانستیم و با مصوبه شورای قرآن و عترت منطقه و با هماهنگی معاونت پرورشی و کارشناسی گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت منطقه تشکیل کارگروه تخصصی با حضور افراد صاحب نظر در این زمینه انجام و مصوبات شورای دارالقرآن عملیاتی گردید.

همچنین زهرا علی نژاد، معاون دارالقرآن الکریم حضرت زهرا (سلام الله علیها) آموزش و پرورش منطقه چهار در تشریح جزییات برنامه های تولید محتوای قرآنی اعلام کرد: کانال "به وقت عصر" در هشت موضوع: بهارانه، عارفانه، اینو شنیدی؟ یار آسمانی، منه دوست داشتنی، شهر بچه ها، خط تحریف (سواد رسانه) و زبان کودکی به صورت کاملا تخصصی به تولید محتوا پرداخته می شود. علاقه مندان در سراسر شهر تهران می توانند جهت اطلاع از برنامه ها و فعالیت های این مرکز قرآنی با شماره تلفن 26322540 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار