تمجید ویژه ژاوی از ایرانی‌ها: پرشورترین مسابقات زندگی حرفه‌‌ای‌ام را مقابل پرسپولیس دیده‌ام

تهران (پانا) - سرمربی اسپانیایی السد قطر در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس به تمجید از این تیم و هوادارانش پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۲۵۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تمجید ویژه ژاوی از ایرانی‌ها: پرشورترین مسابقات زندگی حرفه‌‌ای‌ام را مقابل پرسپولیس دیده‌ام

ژاوی هرناندز با ضحرو در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، درباره این بازی گفت: برای کسب پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی بسیار هیجان‌زده هستیم. با پرسپولیس بازی داریم، تیمیکه بهترین تیم ایران است و می‌دانیم یک بازی سخت و دشوار پیش‌روی ما خواهد بود که برای ما شبیه به یک فینال است.

وی ادامه داد: برای پیروزی باید کنترل شده و با اشتیاق زیاد بازی کنیم و امیدوارم با ارائه بهترین بازی خود در زمین به آن برسیم. در بازی قبل مقابل سپاهان اولویت ما استراحت به برخی از بازیکنان بود تا آنها را با اطمینان برای این بازی در اختیار داشته باشیم. اما پرسپولیس برای ما حریفی قدرتمند و دشوار خواهد بود و در این بازی باید سعی کنیم، مالکیت توپ و کنترل بازی را در دست داشته باشیم. باید در اوج آمادگی خود قرار حضور داشته باشیم و این مهم‌ترین نکته است.

سرمربی السد در پایان گفت: پرشورترین مسابقاتی که در طول زندگی حرفه‌ای خود دیده‌ام، همیشه مقابل تیم‌های ایرانی از جمله پرسپولیس بوده است. این را به بازیکنانم گفته‌ام که آنها همیشه با شور و شوق زیاد بازی می‌کنند، به همین دلیل ما هم باید بسیار پرشور باشیم، چون این یک فینال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار