۶ مدیر سابق سازمان دانش‌آموزی در استان‌ها تجلیل شدند

تهران (پانا) _ نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی سازمان دانش‌آموزی روز گذشته شنبه 5 مهرماه به صورت ویدئوکنفرانس در محل این سازمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
۶ مدیر سابق سازمان دانش‌آموزی در استان‌ها تجلیل شدند

اسماعیل بحری‌زاده قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی در ابتدای این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار امیدواری کرد بتوان برنامه‌های تحولی سازمان دانش‌آموزی را به نحو احسن تدوین و عملیاتی کرد.

وی در ابتدای این نشست طی سخنانی از ۶ مدیر سابق سازمان در استان‌های یزد، کرمانشاه، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و خوزستان که به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان تودیع آنها در مراسم حضوری فراهم نشده بود، تجلیل و برای مدیران جدید سازمان در این استان‌ها، آرزوی موفقیت و سربلندی کرد. سپس هریک از مدیران یاد شده سخنان کوتاهی با یاران و همکاران سابق خود بیان کردند و در پایان به نیابت از علیرضا کاظمی رئیس سازمان دانش‌آموزی کشور لوح تقدیر ارسالی از جانب وی، به آنان اهدا شد.

علیرضا کاظمی رئیس سازمان دانش‌آموزی کشور و معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش نیز در ادامه این نشست ایام دفاع مقدس را یاداور رشادت‌ها، ازخود گذشتگی‌ها، اخلاص‌ها، نیایش‌ها و ساده زیستی‌ها دانست و گفت: امروز نیز روز بیادماندنی در تاریخ دفاع مقدس است؛ روزی که حصر آبادان به دستور امام و دلاورمردی‌های بسیجیان کشور شکسته شد امیدوارم ما نیز جز ادامه دهندگان راه شهدا باشیم.

وی از اقدامات ارزشمند قائم مقام معاون وزیر در سازمان تشکر کرد. کاظمی در ادامه از فعالیت‌ها و اقدامات روسای سازمان دانش‌آموزی استان‌ها که بازنشسته شده و یا در سنگر دیگری مشغول به خدمت شده‌اند، نیز تشکر و تقدیر و برای افراد جدید در این جایگاه آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی کشور تمام روسای سازمان را از چهره‌های موفق استان‌ها خواند.

کاظمی تاکید کرد باید در مسئولیت خود بتوانیم موثر باشیم طول مدیریت مهم نیست، عمق مدیریت و تاثیرگذاری مدیران مهم است امیدوارم بتوانیم فنداسیون خوبی برای تعالی مجموعه سازمان فراهم کنیم. نگاه ما به ماموریتم در سازمان این بوده است که بتوانیم جایگاه سازمان را ارتقا دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار