سید جلال حسینی: السد نشان داده تیمی قوی است اما ما هم پرسپولیس هستیم

تهران (پانا) - کاپیتان پرسپولیس معتقد است اگر بازیکنان این تیم اتحاد تیمی داشته باشند کسب پیروزی مقابل السد دور از انتظار نیست.

کد مطلب: ۱۱۲۵۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
سید جلال حسینی: السد نشان داده تیمی قوی است اما ما هم پرسپولیس هستیم

سید جلال حسینی با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا درباره این بازی گفت: تا الان دیدارهای سختی را با فاصله کم پشت سر گذاشته ایم ولی مرحله حذفی است و فکر می کنم دو تیم پرقدرت با هم بازی دارند. با یک تیم کامل و سازماندهی شده بازی داریم. السد نشان داده کادر فنی و بازیکنان قوی دارد. ما هم پرسپولیس هستیم و آماده یک دیدار سخت که برای هر دو تیم دشوار است. امیدوارم یک فوتبال زیبا ببینیم و جذابیت زیادی برای تماشاگران داشته باشد و در نهایت هر تیمی شایستگی دارد موفق شود.

کاپیتان پرسپولیس درباره خط حمله السد گفت: فکر می‌کنم تمام تیم‌های حاضر در قطر قدرتمند هستند و برنامه‌ریزی و بازیکنان فوق‌العاده ای دارند. ما هم با تیمی بازی داریم که برنامه ریزی درست، بازیکنان و مربی خیلی بزرگی دارد اما ما هم برنامه ریزی و آنالیز می‌کنیم.

حسینی در پایان گفت: باز هم تاکید می‌کنم دیدار سختی برای پرسپولیس و السد است و اینگونه نیست که اسم‌ها بازی کنند بلکه دو تیم با هم بازی دارند. برای یک دیدار سخت آماده هستیم و فکر می کنم اگر در قالب تیم باشیم، می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار