مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

موفقیت سازمان حاصل همدلی و با هم بودن همکاران است

رشت (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به کسب عنوان «دستگاه برتر» این اداره‌کل در جشنواره شهید رجایی، اظهار کرد موفقیت سازمان حاصل همدلی و با هم بودن همکاران است.

کد مطلب: ۱۱۲۵۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت سازمان حاصل همدلی و با هم بودن همکاران است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، صبح امروز (شنبه، 5 مهر) در جمع کارکنان این اداره‌کل، با تبریک کسب عنوان «دستگاه برتر» در جشنواره استانی شهید رجایی، گفت: این موفقیت حاصل نمی‌شد مگر با همدلی و همراهی تمامی همکاران در اداره‌کل و ادارت شهرستان و این موفقیت متعلق به همه شماست.

فیروز فاضلی با تأکید بر اینکه موفقیت سازمان حاصل همدلی و با هم بودن همکاران است، افزود: شما همیشه در کنار هم هستید و برای ارتقای سازمان تلاش می‌کنید و این همراهی و همدلی می‌تواند باعث ارتقای روزافزون جایگاه فرهنگ و هنر در جامعه شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ محور همه فعالیت‌های جامعه است، ادامه داد: پیشرفت و توسعۀ اقتصادی، سیاسی و اجتماعی یک جامعه در گرو پویایی فرهنگ آن جامعه است.

یادآور می‌شود: آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی استان گیلان با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی استان، عصر چهارشنبه (2 مهر 99) در سالن اجتماعات الغدیر استانداری گیلان برگزار شد. در این مراسم ضمن قدردانی از دستگاه‌های مشارکت کننده در ارزیابی جشنواره شهید رجایی استان گیلان، دستگاه‌های اجرایی برتر در مجموع امتیازات عمومی و اختصاصی در پنج محور مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند که «اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان» در بخش آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به عنوان دستگاه برتر معرفی و تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار