دانش آموزان، آموزش فضای مجازی را جدی بگیرند

بیرجند(پانا)- محمدخسروی دانش‌آموز شهرستان بیرجند موفق به کسب رتبه 10منطقه و 40 کشور کنکور سراسری در سال 1400-1399 شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان، آموزش فضای مجازی را جدی بگیرند

محمد خسروی، رتبه برتر ۱۰ منطقه ۲ و ۴۰ کشور در کنکور سراسری 99 در گفت و گو با پانا گفت: از پایه یازدهم شروع به خواندن دروس برای کنکور کرد و روزانه ۴ الی ۵ ساعت درس می خوانده و در مدرسه هم جزو شاگردان ممتاز مدرسه بوده است.

او، همچنین در رابطه با آزمون های موسسات گفت: من از آزمون های موسسات به چشم یک وسیله برای ارزیابی خودم استفاده می کردم و نتایج پایین بعضی از آزمون ها، باعث ناامیدی و کاهش اعتماد به نفسم نمی شد.

رتبه برتر کنکور بیرجند در رابطه با تحصیلات افراد خانواده اش گفت: پدرم لیسانس شنوایی سنجی و مادرم هم فوق لیسانس پرستاری دارد. آنها سعی می کردند که فضای خانه را آرام نگه دارند که در خانه سر و صدا نباشد تا من بتوانم راحت تر درس بخوانم. همین مسئله یکی از عوامل موفقیتم بود.

خسروی درباره نقش دوست در مسیر زندگی گفت: قطعا نقش دوست در مسیر زندگی و تحصیل بسیار مهم است و زندگی بدون دوست معنایی ندارد و انسان در انتخاب دوست باید خیلی دقت کند و اگر دوستان خوبی انتخاب نکند، قطعا ضربه های خیلی بزرگی از آن دوست می خورد که شاید غیر قابل جبران باشد.

او همچنین در پایان گفتگو، توصیه ای برای داوطلبان کنکور سال آینده داشت و گفت: دانش آموزان، برای این که در کنکور موفق شوند از همین حالا برنامه ریزی درسی را شروع کنند، آموزش فضای مجازی را جدی بگیرند و به آموزش حضوری اکتفا نکرده و کتب تحصیلی شان را مطالعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار