امام جمعه اردستان مطرح کرد؛

نسبت به ساخت باغ بانوان در اردستان تلاش شود

اردستان(پانا)- امام جمعه اردستان عنوان کرد مسئولان نسبت به ساخت باغ بانوان در اردستان تلاش کنند تا این قشر جامعه هم برای تفریحات خود مکان مستقلی داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۲۵۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نسبت به ساخت باغ بانوان در اردستان تلاش شود

حجه السلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار کرد: اقتدار و انگیزه‌ای که در نسل جوان انقلابی بود موجب شد، کشور در دفاع مقدس احساس کمبودی نکند؛ جوانانی که با دست خالی هشت سال از کشور دفاع کردند.

وی با اشاره به پیام تصویری رهبر انقلاب با مردم افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از ۴۰ سال از دفاع مقدس خانواده ایثارگران را فراموش نکرده‌اند و برای این قشر از جامعه که برای دیگران الگو هستند پیام ایستادگی و مقاومت اعلام می‌کند.

افراد برای اربعین به مرزهای کشور اعزام نشوند

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: امسال با سال‌های گذشت بسیار متفاوت است و با توجه به اعلام کشور میزبان، مبنی بر عدم پذیرش زوار باید نسبت به قانونی که گذاشته شده تمکین کرده و افراد سرخود به مرزهای کشور برای اعزام حضور پیدا نکنند.

ساخت خانه سالمندان در اردستان ضروری است

امام جمعه اردستان همچنین با اشاره به ساخت باغ بانوان برای بانوان اردستانی تاکید کرد: مسئولان مربوطه نسبت به تکمیل این مجموعه تلاش کنند تا این قشر از جامعه هم برای تفریحات خود دارای مکانی مستقل شوند.

وی با اشاره به روز سالمند، تصریح کرد: فعالیتی که برای سالمندان توسط بهزیستی و کمیته امداد انجام می‌شود قابل قدردانی است و باید محلی مناسبی برای نگهداری افراد سالمند در این شهرستان ساخته شود.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به خستگی کادر درمان کشور گفت: مردم نسبت به اعلام دستورالعمل‌های کشوری پایبند بوده و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند تا این قشر از جامعه بیشتر از این دچار خستگی و آسیب نشوند.

خبرنگار : علیرضا صفاری فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار