پیام تبریک نمایندگان مجلس دانش آموزی سیستان و بلوچستان به رتبه های برتر کنکور

زاهدان (پانا) - نمایندگان دانش آموزان سیستان و بلوچستان در دهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور با صدور پیامی قبولی محمد حیدری نسب رتبه 9 کنکور ریاضی، پویا پودینه مقدم رتبه 7 کنکور زبان های خارجه، یگانه رجبی رتبه 9 کنکور هنر و عرفان شاقوزایی رتبه 3 کشوری سهمیه شاهد در کنکور سراسری رشته تجربی را تبریک گفتند.

کد مطلب: ۱۱۲۵۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک نمایندگان مجلس دانش آموزی سیستان و بلوچستان به رتبه های برتر کنکور

در این پیام آمده است: موفقیت همواره با اراده دو چندان در پیوند است و از همین رو آنانی که اراده و همت را سرلوحه کار خود قرار داده اند به آنچه در پی آن بوده اند دست خواهند یافت.

کسب موفقیت های پی در پی که ویترین رتبه های تک رقمی کنکور را از انحصار برخی استان های خاص خارج کرد موجی از شادمانی را در بین دانش آموزان استان ایجاد کرده است.

زین پس دانش آموزان توانمند این دیار نیز باخودباوری هر چه تمام تر بر این باورند که اگر همت و تلاش شان را زیادتر کنند می توانند به قله های موفقیت دست یابند.

گسترش عدالت آموزشی که معنای خود را در موفقیت‌های متعدد فرزندان این دیار شان داد موهبت بسیار ارزشمند است. از همین رو کسب رتبه تک رقمی در کنکور سراسری سال ۹۹ را به شما،خانواده بزرگ دانش آموزان و فرهنگیان استان تبریک عرض می کنیم و توفیق روز افزون شما را از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.

همچنین از تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه آموزش و پرورش استان ،مدیران و روسای شهرستان ها و مناطق ، مدیران مدارس و کادر محترم آموزشی سپاسگزاری می کنیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار