کلنگ زنی نود و ششمین مدرسه استثنایی در استان هرمزگان

تهران (پانا) - از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و مسئولان محلی استان هرمزگان، کلنگ احداث نود و ششمین مدرسه استثنایی از ۲۱۰ مدرسه مورد نیاز در روستای درجادون بخش سندرک شهرستان میناب به زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی نود و ششمین مدرسه استثنایی در استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی؛ دکتر سید جواد حسینی در این ارتباط ویدئو کنفرانسی ضمن تقدیر از خیر نیک اندیش آقای اسلامی که این مدرسه با همت ایشان احداث خواهد شد اظهار کرد: برای سازمان آموزش و پرورش استثنایی و استان هرمزگان جای افتخار دارد که طی کمتر از ۱۰‌روز ۷ مدرسه استثنایی با همت خیرین در استان هرمزگان کلنگ زنی می شود.

وی افزود: ۹ مدرسه از ۲۱۰ مدرسه مورد نیاز در استان هرمزگان قرار دارد که با کلنگ زنی این ۷ مدرسه و اتمام ساخت دو مدرسه دیگر نیاز استان هرمزگان به مدارس استثنایی مرتفع می شود.

حسینی ضمن تقدیر از تمامی مسئولان استان هرمزگان و خیرین این استان گفت: امروز نهضت مدرسه سازی بیش از هر زمان دیگری شتاب گرفته است و امید است با همت خیرین ۱۱۴ مدرسه مورد نیاز دیگر کلنگ زنی و احداث شود.

وی افزود: با اتمام ساخت این ۲۱۰ مدرسه یکی از مولفه های مهم ارتقای تعلیم و تربیت، پوشش همگانی تحصیلی و عدالت اجتماعی در حوزه تعلیم و تربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه محقق خواهد شد.

این مدرسه به همت خیر بزرگوار احسان اسلامی در زمینی یه مساحت یک هزار متر مربع و زیر بنای ۱۱۰ مترمربع ساخته می شود.

همچنین مدرسه به صورت مشارکتی و توسط سازمان نوسازی مدارس ساخته می شود که اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه در بر دارد و تا مهر سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار