بازدید معاون پرورشی منطقه ۱۷ از حوزه های انتخاب رشته منطقه

تهران( پانا)- طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه17، امروز از حوزه های پایگاه های انتخاب رشته، جهت نظارت بر فرایند عملکرد این‌مراکز در انتخاب رشته قبول شدگان‌کنکور سراسری وهمچنین از کلاسهای فوق برنامه دبیرستان احمدی روشن، جهت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط عوامل اجرایی و دانش آموزان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون پرورشی منطقه ۱۷ از حوزه های انتخاب رشته منطقه

پور محمود، در حاشیه این بازدید ها ضمن ابراز رضایت و قدردانی از خدمات ارائه شده به مراجعین و مدیریت متعهدانه و راهنمایی های ارزنده مشاوران مستقر در پایگاه های انتخاب رشته کنکور آموزش و پرورش، افزود: پایگاه انتخاب رشته کنکور و با هدف ارائه خدمات مشاوره ای دقیق و استاندارد و ارزان قیمت در منطقه تشکیل شده است.
پور محمود گفت: پایگاه های انتخاب رشته کنکورسراسری آموزش و پرورش مطمئن ترین و مناسب ترین فضا برای انتخاب رشته آگاهانه دانش آموزان و خانواده ها است.
وی بیان کرد: دانش آموزان و خانواده های گرامی آنان با اطمینان خاطر و با در دست داشتن کارنامه اعلام نتیجه کنکور به هریک از پایگاه های معرفی شده مراجعه و با کمترین هزینه ممکن نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
در ادامه این بازدیدها از کلاسهای فوق برنامه دبیرستان احمدی روشن بازدید کرد و گفت: خوشبختانه همه پروتکل‌های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا رعایت شده و مشکلی در زمینه برگزاری این کلاسها وجود ندارد.
وی افزود: در این راستا برای پیشگیری از انتشار کرونا، مدارس منطقه به‌طور مستمر ضدعفونی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار