در راستای طرح آجر به آجر صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه ۹ کلاسه خیری حضرت ولیعصر در اندیمشک

اهواز (پانا) - در راستای طرح آجر به آجر عملیات اجرایی احداث مدرسه ۹ کلاسه حضرت ولیعصر (عج) با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال با مشارکت شرکت چای احمد آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه ۹ کلاسه خیری حضرت ولیعصر در اندیمشک

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان، عصر پنجشنبه ۳ مهر ۹۹ با حضور شریعتی استاندار خوزستان، قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان، حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی عملیات اجرایی احداث مدرسه ۹ کلاسه حضرت ولیعصر (عج) با مشارکت شرکت چای احمد آغاز شد.
مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان با اشاره به اهمیت نقش خیرین در توسعه فضاهای آموزشی بیان کرد: خیرین مدرسه ساز با تفکری هوشمندانه در گسترش فضاهای آموزشی و تقویت و اشاعه امکانات سوادآموزی گامی بلند در ارتقای دانش فرزندان این کشور و همچنین محرومیت زدایی و فقرزدایی برمی دارند.
قربانی افزود: در راستای طرح آجر به آجر، محرومیت زدایی و اجرای عدالت اجتماعی عملیات اجرایی احداث مدرسه ۹ کلاسه حضرت ولیعصر (عج) با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال با مشارکت شرکت چای احمد در شهرستان اندیمشک آغاز شد که این مدرسه بیش از ۳۰۰ دانش آموز پسر در مقطع ابتدایی ظرفیت دارد.
قربانی خاطرنشان کرد : نوسازی مدارس خوزستان در سال گذشته با احداث هزار و ۳۳۰ کلاس درس در کشور رتبه اول را کسب کرد و امیدواریم امسال نیز با احداث بیش از هزار و ۳۰۰ کلاس درس دیگر که از این تعداد ۹۵۰ کلاس آن با مشارکت خیرین ارجمند به بهره برداری می رسد افتخاری دیگر را برای استان به ارمغان بیاوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار