آغاز به کار 35 مرکز انتخاب رشته کنکور در گیلان

رشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان از گشایش 35 مرکز انتخاب رشته کنکور در گیلان خبرداد و گفت 3 مرکز انتخاب رشته در شهر رشت و در هر منطقه آموزش و پرورش استان گیلان نیز یک مرکز انتخاب رشته تا 5 مهر به ارائه خدمات کنکور می پردازد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار 35 مرکز انتخاب رشته کنکور در گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب، با اشاره به گشایش مراکز انتخاب رشته کنکور در استان، اظهار کرد: با توجه به اعلام نتایج کنکور، 35 مرکز انتخاب رشته کنکور سراسری از زمان اعلام نتایج تا 5 مهر، آماده ارائه خدمات روان شناختی و مشاوره با استفاده از نرم افزار مورد تأیید آموزش و پرورش است.

وی افزود: انتخاب رشته رایانه ای با کمک 140 مشاور با تجربه آموزش و پرورش گیلان از زمان اعلام نتایج تا مهلت قانونی در مراکز وابسته به آموزش و پرورش انجام می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان گیلان تصریح کرد: غیر از آموزش و پرورش ناحیه 1 رشت که دارای دو مرکز انتخاب رشته است، در هر منطقه آموزش و پرورش استان گیلان یک مرکز انتخاب رشته به ارائه خدمات کنکور می پردازد.

عباسی غریب با بیان اینکه 37 هزار نفر از استان گیلان در کنکور سراسری امسال شرکت کردند، یادآور شد: داوطلبان انتخاب کنکور می توانند تا روز شنبه 5 مهر با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت انتخاب رشته تحصیلی خود اقدام کنند.

وی درباره هزینه انتخاب رشته کنکور گفت: هزینه انتخاب رشته در شهرهای کوچک و بزرگ با نرخ مصوب و مناسب دریافت می شود و دانش آموزان مناطق کم برخوردار دارای تخفیف ویژه هستند.

نشانی مراکز مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری 99 به شرح زیر است:

https://medu.ir/portal/fileLoader.php?code=5d86d8fa8fc9c67a8dd5f71600933819

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار