دیدار مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با رتبه های تک رقمی کنکور سراسری

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با حضور در منزل رتبه های تک رقمی کنکور سراسری از استان آدربایجان غربی، این موفقیت را به آنها و خانواده هایشان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۲۵۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با رتبه های تک رقمی کنکور سراسری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت کسب دو رتبه تک رقمی کنکور سراسری از استان آذربایجان غربی در گروه آزمایشی علوم انسانی و علوم تجربی سال 99 با حضور در منزل این دانش آموزان، موفقیت در کنکور سراسری را به آنها و خانواده هایشان تبریک گفت.

«ابراهیم محمدی» مدیر کل آموزش و پرورش استان در این دیدار اظهار کرد: بار دیگر درخشش دانش آموزان استان آذربایجان غربی در عرصه های‌ ملی دل هم استانی های عزیز را شاد و مسرور کرد.

وی ادامه داد: کسب رتبه یک گروه آزمایشی علوم انسانی توسط دانش آموز عزیز مهدی محمدی تمر و رتبه پنجم گروه آزمایشی علوم تجربی توسط دانش آموز گرامی علی مولایی در کنکور سراسری 99 افتخاری بزرگ و پیامی زیبا برای نشان دادن توانایی ها و استعدادهای درخشان فرزندان ساعی این استان است که توانسته اند در صحنه های علمی خوش بدرخشند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این موفقیت ها نشان از استعدادهای ناب و درخشان در استان و تلاش و مجاهدت فرهنگیانی دارد که برای شکوفایی این استعدادها از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی اظهار امیدواری کرد با همراهی و همکاری تمامی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت و با اجرای طرح ها و برنامه هایی پیرامون استقرار نظام خلاقیت و پژوهش و نوآوری در نظام آموزشی، شاهد درخشش بیش از پیش فرزندان مستعد و پرتلاش استان در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی در سطح ملی و جهانی باشیم.

"مهدی محمدی تمر" نفر اول کنکور گروه علوم انسانی کشور و "علی مولایی" نفر پنجم کنکور در گروه تجربی کشور از دانش آموزان مدارس شهید بهشتی یک و ۲ارومیه هستند.

در آزمون سراسری امسال ۶۳ هزار نفر از آذربایجان‌غربی شرکت داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار