با همت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

3 مجتمع آموزشی شبانه روزی در مناطق محروم سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید

زاهدان (پانا) - آیین بهره‌برداری از 3 مجتمع شبانه روزی شهدا و 10 فضای آموزشی دیگر در دهستان مورتان شهرستان راسک با حضور مسئولان کشوری، استانی و منطقه ای برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
3 مجتمع آموزشی شبانه روزی در مناطق محروم سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئولان استانی و منطقه‌ای آیین بهره‌برداری از مجتمع شبانه روزی شهدا و 10 فضای آموزشی دیگر در دهستان مورتان شهرستان راسک برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرروش سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: با هدف بهره مندی مردم مناطق روستایی و دور افتاده سیستان و بلوچستان از خدمات گوناگون، تعداد هزار و 447 پروژه عمرانی بصورت همزمان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
رخشانی افزود: به همت قرارگاه قدس جنوب شرق کشور سه مجتمع آموزشی شبانه روزی احداث و امروز به بهره‌برداری رسید و 2 مجتمع دیگر نیز به زودی کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از همراهی، هم افزایی و مشارکت فعال همه مجموعه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه قرارگاه قدس جنوب شرق کشور با برنامه های آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: در راستای رفع مشکلات و کمبودهای زیرساختی و فضاهای آموزشی، خوشبختانه در سایه تدبیر و همگرایی بین دستگاه تعلیم و تربیت و نهاد انقلابی سپاه، اتفاقات خوبی برای دانش آموزان در اقصی نقاط سیستان و بلوچستان رقم خورده است.

گفتنی است مجتمع شبانه روزی شهدا در زمینی به مساحت پنج هزار متر، زیربنای هزار و ۲۵۰ متر مربع در قالب ۶ کلاس و ۶ خوابگاه، با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان با همت و حمایت قرارگاه قدس جنوب شرق کشور و تلاش جهادی رزمندگان گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب الزمان احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار