دیدار دادستان مرکز استان با خانواده شهید مجتبی رهبری

زنجان (پانا) - همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و در راستای تکریم خانواده ی شهدا، دادستان زنجان به همراه جمعی از معاونین و قضات دادسرای زنجان و امام جماعت اداره زندان مرکزی در منزل شهید رهبری حضور یافته و با مادر و برادر شهید دیدار و گفتگو و از صبر و مجاهدت آنان تجلیل کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۵۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دادستان مرکز استان با خانواده شهید مجتبی رهبری

حجت الاسلام محسن کرمی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس ، ادای احترام به مقام شامخ شهدا و خانواده معزز آنها را یک توفیق و وظیفه دینی برای همه بویژه مسئولین دانست.
وی روحیه صبر و مقاومت و ایثار خانواده معظم شهدا علی الخصوص مادران شهید را ستودنی و عزت و آبروی ایران اسلامی برشمرد و اظهار داشت: قطعاً مادرانی که صبورانه فرزندانشان را در راه دفاع از دین و وطن تقدیم کرده اند ، منزلتی رفیع نزد خداوند دارند و خداوند سبحان همواره به دل داغدار این مادران نگاه و توجه ویژه تری خواهد داشت.
دادستان مرکز استان زنجان ضمن ادای احترام به مادر شهید مجتبی رهبری از ایشان خواست تا خدمتگزاران حاضر در مجموعه دستگاه قضایی استان را از دعای خیرشان بهره مند نموده و بدرقه راه آنان نماید تا در انجام امور عاقبت به خیر شده و توفیق شهادت یابند.
محسن کرمی در حاشیه دیدار با ذکر خاطره ای ازمرحوم آیت اله سید مرتضی مروج پدر شهید والا مقام سید عبداله مروج موجب تسلی خاطر داغ دیده مادر شهید رهبری شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار