مدیرکل ورزش و جوانان فارس خبر داد:

کاهش 86 درصدی عضویت ورزشکاران  استان در کمیته خدمات درمان فدراسیون پزشکی ورزشی

شیراز (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان فارس از کاهش 86 درصدی عضویت ورشکارن فارسی در کمیته خدمات درمان فدراسیون پزشکی ورزشی نسبت به زمان مشابه پارسال خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کاهش 86 درصدی عضویت ورزشکاران  استان در کمیته خدمات درمان فدراسیون پزشکی ورزشی

عباس حاجی زاده در بازدید از هیات پزشکی ورزشی استان فارس، با اشاره به اینکه کرونا تاثیرات زیادی در تمامی بخش های جامعه و به خصوص ورزش داشته گفت: این تاثیرات در هیات پزشکی ورزشی فارس نیز منجر به کاهش 86 درصدی عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمان شد و لازم است به این هیات که پشتیبان ورزشکاران است نگاه ویژه شود.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس کسب رتبه‌های برترکشور توسط کمیته‌های مختلف هیات پزشکی ورزشی فارس را نیز نشان از توانمندی این هیات و جایگاه ورزش فارس در کشور دانست و ابراز امیدواری کرد تا این موفقیت‌ها همچنان ادامه داشته باشد.
حاجی زاده ادامه داد: در استان فارس تاکنون 499 باشگاه آسب‌دیده از کرونا در سامانه کارا ثبت‌نام کرده‌اند که نزدیک به 2 و نیم میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.
وی افزود: در استان فارس مربیان نیز می توانند با در دست داشتن معرفی نامه از باشگاه و مراجعه به شعب بانک قرض الحسنه مهر کالا کارت تا سقف 20 میلیون تومان و با اقساط 12 ماهه با کارمزد 4 درصد دریافت کنند تا بتوانیم بخشی از مشکلات آنها را برطرف نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار