رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان :

ضرورت تبیین و تشریح فرهنگ دفاع مقدس برای نسلهای جوان

زنجان (پانا) - رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان تبیین و تشریح فرهنگ دفاع مقدس را برای نسلهای جوان ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۱۲۵۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تبیین و تشریح فرهنگ دفاع مقدس برای نسلهای جوان

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار امیر داوود حمدی فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان که به مناسبت هفته دفاع مقدس در دفتر فرماندهی برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و عرض خدا قوت به کلیه نیروهای جان برکف ارتش گفت: در8 سال جنگ که به کشور تحمیل شد، رزمندگان شجاع و دلیر دفاع جانانه کردند و این دفاع واژه مقدس به خود گرفت ،نه به جهت صرفا مشروع بودن.خیلی جاها دفاع مشروع نیست، اما دفاع رزمندگان در طول 8 سال جنگ تحمیلی دفاع مقدس شد ، این تقدس در کلام نورانی مقام معظم رهبری نیز دیده شده است.

وی با بیان اینکه از آثار و برکات 8 سال دفاع مقدس رویش رزمندگان شجاع در عرصه های مختلف بود که به فرموده مقام معظم رهبری یکی از این رزمندگان شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه ارتش جزو اولین نیرو های نظامی بود که در جنگ به دفاع از کشور و متجاوزان در جبهه ها حضور یافت و این نشان از آمادگی و توان بالای ارتش در کل ایام و عرصه هاست.

صادقی نیارکی تصریح کرد: کسانی که از عزت و شرف کشور با نثار جان شان صیانت کردند باید یاد ،خاطرات و راه شان گرامی بداریم.

عالیترین مقام قضایی استان با تأکید بر اینکه ما امروز نیازمند تبیین و تشریح فرهنگ دفاع مقدس و نگاه انقلابی به نسلهای جدید هستیم وبایستی دفاع مقدس را برای جوانان یاد آوری شود و نباید 8 سال دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار