مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

توسعه مشارکت های مردمی زمینه ساز بهبود کیفیت آموزشی است

زنجان (پانا) - چهل و ششمین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
توسعه مشارکت های مردمی زمینه ساز بهبود کیفیت آموزشی است
ابراهیم رفیعی مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان زنجان در این جلسه با اشاره به ضرورت توسعه مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش گفت: توسعه مشارکت های مردمی زمینه ساز بهبود کیفیت آموزشی است ضمن اینکه کیفیت یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در توسعه مدارس غیردولتی است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: کیفیت آموزشی مهمترین خواسته اولیا از همه مدارس بویژه مدارس غیردولتی است که در این زمینه ضروری است مدیران محترم این مدارس با استفاده از آخرین یافته های حوزه علوم تربیتی نسبت به ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس اهتمام لازم را معمول دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی برای موسسان، مدیران و عوامل اجرایی این مدارس گفت: در راستای کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی و آشنایی با قوانین و مقررات و آیین نامه ها، دوره های آموزشی و کارگاه های مختلفی برای موسسان و مدیران مدارس غیردولتی برگزار می شود.
رئیس شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان با اشاره به تحلیل نتایج امتحانات پایه دوازدهم مدارس غیردولتی گفت: ارتقای میانگین نمرات و درصد قبولی دانش آموزان مدارس غیردولتی در مقایسه با سال قبل نشان دهنده زحمات و تلاش های مدیران و برنامه ریزان این مدارس است و امیدوار هستیم شاهد ارتقای بیش از پیش کیفیت آموزشی و پرورشی در مدارس استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار