تکریم ایثار گران و جانبازان در منطقه چهار

تهران (پانا) - مراسم نکوداشت هفته دفاع مقدس با مشارکت معاونت پرورشی و تربیت بدنی و بسیج دانش آموزی و فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه چهار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تکریم ایثار گران و جانبازان در منطقه چهار

آیین نکوداشت هفته دفاع مقدس، با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، شهیدی زاده، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه چهار، سرهنگ پاسدار رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کربلا و همکاران اداری و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حیاط اداره آموزش و پرورش منطقه چهار برگزار شد.

لونی، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا بیان کرد: وقتی نام دفاع مقدس می آید تمام واژه های ارزشی نمود پیدا می کنند و در این نکوداشت ها تمام خوبی ها و ارزش ها را گرامی می داریم.

وی افزود: حفظ و گرامی داشت دفاع مقدس و ارزش های آن فقط به یک هفته خلاصه نمی شود بلکه باید به صورت یک فرهنگ در جامعه در بیاید؛ غیرت، شجاعت و همت واژه هایی است که با دفاع مقدس عجین شده و گره خورده است و همه ما باید ادامه دهنده این راه و حافظ این ارزش ها باشیم.

در ادامه سرهنگ پاسدار کاظم رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کربلا با بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدا به بیان خاطراتی از همرزمان و همسنگرانش پرداخت.

گفتنی است در پایان این مراسم از سردار رضایی فرمانده بسیج دانش آموزش و فرهنگیان و همکاران اداری ایثارگر و جانباز منطقه نیز تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار